Nieuw logo, zelfde missie

Met trots presenteren we ons vernieuwde Duchenne Parent Project logo. Het beeldmerk (het poppetje) is verfijnd en de typografie is gemoderniseerd voor een heldere, eigentijdse uitstraling. Onze missie en visie blijven onveranderd: een betrokken, groeiende organisatie gedragen door families, onderzoekers en zorgprofessionals die samenwerken aan een betere toekomst voor mensen met Duchenne spierdystrofie.

Waarom een nieuw logo?

Sinds de oprichting 31 jaar geleden is Duchenne Parent Project uitgegroeid van een kleine oudergroep tot een landelijke en internationale beweging. Het logo is vernieuwd om onze professionaliteit en herkenbaarheid te versterken. De aanpassing zorgt voor een consistente representatie in alle communicatievormen en reflecteert de volwassenheid en impact van de organisatie.

Het vernieuwde logo wordt vanaf 1 november 2025 toegepast in alle uitingen: website, sociale media, nieuwsbrieven, posters en evenementenmateriaal. Partners, onderzoekers en organisaties met welke wij samenwerken nemen het logo geleidelijk over.

Gebruik van het nieuwe logo

Ben je betrokken bij een organisatie, onderzoek of activiteit waar het DPP logo wordt gebruikt? Dan kun je het nieuwe Duchenne Parent Project logo hieronder vinden en opslaan.

Tot slot

Ons logo is vernieuwd, maar onze missie blijft onveranderd. We blijven dezelfde organisatie, opgericht door ouders en gedreven door betrokkenheid en vooruitgang voor iedereen met Duchenne spierdystrofie.

Geen Commentaar

Sorry, het reactieformulier is gesloten op dit moment.